VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ
Oprava oken 2020 - smlouva o dílo ze dne 20.5.2020 s vítězem VŘ
VŘ bylo vypsáno 2.4.2020 s termínem odevzdání 29.4.2020. Podrobnosti k zakázce najdete zde: https://zakazky.cenakhk.cz/contract_display_6608.html
Rekonstrukce elektroinstalace - smlouva o dílo ze dne 20.5.2020 s vítězem VŘ
VŘ bylo vypsáno 2.4.2020 s termínem odevzdání 29.4.2020. Podrobnosti k zakázce najdete zde:
https://zakazky.cenakhk.cz/contract_display_6610.html
--------------------
Oprava oken 2019
Dne 26. března 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na opravu oken. Kompletní zadávací dokumentace a krycí list v excelu je ke stažení.
-------------
Dne 25.10.2016 bylo vypsáno výběrové řízení na opravu oken. Podrobnosti ke stažení. Dodatečné podmínky památkářů.
Dne 28.8.2013 proběhlo jednání hodnotící komise, dne 2.9.2013 rozhodl ředitel o výsledku VŘ (ke stažení).
Dne 3.8.2013 bylo vyhlášeno VŘ na zakázku Nákup PC s lhůtou podání nabídek do 28.8.2013 do 12.00. Výzvu a Zadávací dokumentaci otevřete v pdf po kliknutí na odkaz. V Broumově 2.8.2013 PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy
-
Dne 28.8.2013 proběhlo jednání hodnotící komise, dne 2.9.2013 rozhodl ředitel o výsledku VŘ (ke stažení).
Dne 3.8.2013 bylo vyhlášeno VŘ na zakázku Nákup dataprojektorů s lhůtou podání nabídek do 28.8.2013 do 12.00. Výzvu a Zadávací dokumentaci otevřete v pdf po kliknutí na odkaz. V Broumově 2.8.2013 PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy
-
Dne 5.10.2012 proběhlo jednání hodnotící komise, dne 8.10.2012 rozhodl ředitel o výsledku VŘ (ke stažení).
Dne 19.9.2012 bylo vyhlášeno VŘ na zakázku dodávka Server a PC s lhůtou podání nabídek do 4.10.2012 do 14.00. Výzvu a Zadávací dokumentaci otevřete v pdf po kliknutí na odkaz. V Broumově 19.9.2012 PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy
-
Dne 29.8.2012 zrušil ředitel VŘ z důvodu odstoupení vítězné firmy od smlouvy (viz Rozhodnutí).
Dne 12.7.2012 bylo vyhlášeno VŘ na zakázku dodávka Server a PC s lhůtou podání nabídek do 1.8.2012 do 14.00. Výzvu a Zadávací dokumentaci otevřete v pdf po kliknutí na odkaz. V Broumově 12.7.2012 PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy
Změna Zadávacích podmínek!
V části server si prosím opravte řádek Disky na data: 2x SAS 500GB , 7.200ot/min, formát 2,5“ na správný počet 3 (tři) disky, které v poli RAID5 budou představovat 1 TB prostoru. 16.7.2012 Jiří Ringel
-
Dne 7.6.2012 bylo vyhlášeno VŘ na zakázku dodávka Technického zařízení s lhůtou podání nabídek do 21.6.2012 do 14.00. Výzvu aZadávací dokumentaci otevřete v pdf po kliknutí na odkaz. V Broumově 7.6.2012 PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy
Výsledek výběrového řízení.
Rekonstrukce sociálního zařízení
Název veřejné zakázky: (vyvěšeno 30.3.2012) |
GYMNÁZIUM BROUMOV – REKONSTRUKCE SOCIÁLNÍHO ZAŘÍZENÍ |
Zadavatel
Název: Gymnázium, Hradební, 218, Broumov
Adresa: Gymnázium Broumov, Hradební 218, 550 01 Broumov
IČ: 486 23 679
Statutární zástupce: PaedDr. Karel Výravský - ředitel
Telefon; fax: +420 491 521 276; +420 731 159 961
E-mail: info@gybroumov.cz
Profil zadavatele: www.gybroumov.cz
„Výzva k podání nabídky“ (na stavební práce – zakázka malého rozsahu)
Zadavatel sděluje úmysl zadat výše uvedenou stavební zakázku v rámci výběrového řízení a vyzývá Vás k podání nabídky.Výzva ke stažení v pdf.
DRUH A PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Předmětem této veřejné zakázky jsou stavební práce spojené s realizací rekonstrukce a nástavby sociálních zařízení pro žáky a učitele v budově Gymnázia Broumov. Práce budou realizovány dle projektové dokumentace zpracované v únoru 2012 ve stupni DÚR a DSP projekcí – Jiří RAK projekční kancelář, IČ:13534599, sídlem Hetmánkovice 8, 550 01 Broumov, e-mail: J.Rak@seznam.cz, zodpovědný projektant Jiří RAK, telefon: +420 777 662 933. Rozsah prací je současně vymezen výkazem výměr.
Předmět veřejné zakázky je klasifikován kódy předmětu veřejné zakázky dle klasifikace CPV 45214200-2 - Stavební úpravy školních budov.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE (smlouva o dílo, návrh)
Zadávací dokumentace je uveřejněna na profilu zadavatele, kde je možno zadávací dokumentaci stáhnout mimo projektovou dokumentaci. Vzhledem k tomu, že je k dispozici pouze ve formátu . dxf, nebo .dwg, bude uchazečům předána v rámci prohlídky stavby v listinné podobě.
LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK:
Nabídky lze podávat osobně v sídle Gymnázia , Hradební 218, Broumov, v kanceláři školy a to v pracovních dnech od 8:00 hod. do 14:00 hod, nebo poštou na shora uvedenou adresu tak, aby byly doručeny do konce lhůty pro podání nabídek, která končí dnem 16.04.2012 ve 12:00 hodin. Obálka s nabídkou bude zřetelně označena “Gymnázium Broumov- rekonstrukce sociálního zařízení“ a nápisem „NEOTVÍRAT“ a na uzavření opatřena přelepkou s razítkem uchazeče a podpisem oprávněného zástupce.
POŽADAVKY NA SPLNĚNÍ KVALIFIKACE:
Veškeré požadavky na prokázání splnění kvalifikačních kritérií jsou obsaženy v „Zadávací dokumentaci“.
PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY:
Předpokládaná hodnota dodávky stavby (vč. DPH)…………4.950.000,- Kč
ÚDAJE O HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ:
Základním hodnotícím kritériem veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
PaedDr. Karel Výravský - ředitel školy
V Broumově dne 29.3.2012
Vzdělávání pedagogů
Výzva k podání nabídek (vyvěšeno 29.3.2012)
Číslo zakázky (bude doplněno poskytovatelem dotace) |
|
Název programu: |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Registrační číslo projektu |
CZ.1.07/1.3.43/01.0016 |
Název projektu: |
Podpora profesionálního rozvoje pedagogů na Gymnáziu Broumov |
Název zakázky: |
Vzdělávání pedagogů - Broumov |
Předmět zakázky (služba/dodávka/stavební práce) : |
služba |
Datum vyhlášení zakázky: |
29.3.2012 |
Název/ obchodní firma zadavatele: |
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 |
Sídlo zadavatele: |
Hradební 218, 550 01 Broumov |
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) |
PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy 491 521 276 projekt@gybroumov.cz |
IČ zadavatele: |
48623679 |
DIČ zadavatele: |
--- |
Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa): |
PaedDr. Karel Výravský, ředitel školy 491 521 276 projekt@gybroumov.cz |
Lhůta pro podávání nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) |
29.3.2012 – 11.4.2012 do 14 hod |
Popis předmětu zakázky: |
Předmětem zakázky je realizace kurzů akreditovaných MŠMT pro DVPP za účelem podpory profesního rozvoje pedagogů:
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: |
bez DPH 363.689 Kč, s DPH 394.630 Kč |
Typ zakázky |
Zakázka malého rozsahu. Nejedná se o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Lhůta a místo dodání (zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky |
Vzdělávací aktivity se budou realizovat v období březen 2012 – listopad 2012. Místem plnění realizace kurzů budou prostory gymnázia v Broumově, Hradební 218, 550 01 Broumov. Místem plnění kurzů Ochrana proti syndromu vyhoření a Prevence a odstraňování stresu při práci pedagoga budou prostory, které navrhne dodavatel, a to maximálně do 50 km od Broumova. |
Místa dodání/převzetí nabídky: |
Nabídka bude doručena v uzavřené, neporušené obálce, zabezpečené proti manipulaci, buď osobně do sídla zadavatele anebo poštou na adresu zadavatele Gymnázium Broumov, Hradební 218, 550 01 Broumov. |
Hodnotící kritéria: |
|
Požadavky na prokázání splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele: |
Pro prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeč doloží v prosté kopii:
v originále:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu této kontaktní osoby. |
Požadavek na písemnou formu nabídky(včetně požadavků na písemné zpracování smlouvy dodavatelem): |
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě v 1 originále podepsaném osobou oprávněnou jednat za uchazeče, a v jedné kopii. Obě vyhotovení budou viditelně označena nápisem ORIGINÁL a KOPIE. Elektronické podání nabídky není povoleno. Součástí nabídky bude písemně vypracovaný a podepsaný návrh Smlouvy. |
Požadavek na zpracování nabídky a způsob zpracování nabídkové ceny |
Další informace, které zpřesňují či doplňují informace uvedené v této Výzvě, jsou uvedeny v samostatném dokumentu – v Zadávací dokumentaci. Tato je přílohou a nedílnou součástí této Výzvy. |
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: |
Smlouva s vybraným dodavatelem musí obsahovat závazek dodavatele, že umožní všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). |
Další podmínky pro plnění zakázky: |
Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. |
Podmínky poskytnutí zadávací dokumentace |
Zadávací dokumentace je přílohou a nedílnou součástí této Výzvy a bude dodána společně s touto Výzvou. |
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před jeho ukončením zrušit. |
Další informace, které zpřesňují či doplňují informace uvedené v této Výzvě (ke stažení), jsou uvedeny v samostatném dokumentu – v Zadávací dokumentaci (ke stažení). Tato je přílohou a nedílnou součástí této Výzvy
Jméno: |
Karel |
Příjmení: |
Výravský |
E-mail: |
projekt@gybroumov.cz |
Telefon: |
491 521 276 |
Číslo zakázky bude doplněno MŠMT/ZS (krajem) před zveřejněním.